pulpety z mozzarellą

Pulpety z mozzarellą bardzo smaczne.


Potrzeba:
ok. 500g mieso mielone wieprzowe
opakowanie kulek sera mozzarelli
garść bułki tartej 
1 cebula
1 spory ząbek czosnku, 
całe jajko, 
sól, pieprz
Rama Culinesse Profi do smażenia
sos pomidorowy Napolii Winiary
Wykonanie:
Mięso, bułkę, cebulę i czosnek posiekane drobno, całe jajo, sól, pieprz do smaku włożyłam do miski i wymieszaałąm dłonią na jednolitą masę.Uformowałam okrągłe pulpeciki, a w ich środek wcisnęłam połowę małej gałki sera mozzarella. Pulpeciki obsmażyłam z obu stron na rozgrzanym tłuszczu, z tym, że od strony sera krócej.  Przygotowałam sos pomidorowy na bazie sosu Winiary i zalałam pulpety, kwadrans poddusiłam. W międzyczasie usmażyłam placki ziemniaczane małe, ale grubsze i podałam z pulpetami. 



Komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób dzieli się ostatnio przepisami. A Twoje nie dość, że proste, to jeszcze będą pięknie sfotografowane!
    Chociaż nie gotuję w zasadzie w mikrofali, to ciekawa jestem, jak Ty to robisz.
    Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie mogłabym mieć tylko mikrofalę i na niej wszystko gotować. Od ponad 28. lat towarzyszy mi w kuchni 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz